Moi drodzy, wiem, że bardzo długo nie pisałam nic na moim blogu, jednak przyznam szczerze, że bez Waszych komentarzy nie mam motywacji do pisania. :( Skoro jednak wzięłam się w garść i postanowiłam napisać kolejny post, postanowiłam zacząć od czegoś, co bardzo mnie oburzyło. Przyczyną mojego zdenerwowania jest ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=W7IAx828-ws.
Otóż... Na tym filmie pewna nastoletnia dziewczyna bardzo chciała się popisać, więc stwierdziła, że aby stać się bardziej rozpoznawalną - musi zrobić coś, o czym będzie trąbić cała Polska. W tym celu pokazała swój szacunek do polskich żołnierzy i zaczęła na pokaz pluć na ich groby. Oczywiście, o inteligencji tej dziewczyny nawet nie ma sensu dyskutować. Chciałabym jednak zwrócić uwagę na to, co podczas jej dorastania robili jej "rodzice". Hmm... chodzili po klubach nocnych? Udawali, że wszystko jest w porządku, a ich dziecko wychowa komputer i telewizja? No, z tego filmiku wynika, że właśnie tak było. Mam już dosyć rozpieszczonych i bezmózgich nastolatków, których "rodzice" nawet nie kiwnęli palcem, by jakoś to nieszczęsne dziecię wychować. Jak zapewne zauważyliście, to nie jest kłopot tylko tej dziewczyny. To jest tragiczny problem całego współczesnego świata! Przecież tak często spotykamy na ulicach włóczących się i obracających się w niewłaściwym towarzystwie młodych ludzi, a właściwie jeszcze dzieci. No, ale przecież cóż poradzić, gdy nowe pokolenie interesuje jedynie to, kto zaprosił ich na Facebooku do znajomych, czy kto polubił zdjęcie na Instagramie. Jednak wracając do filmu, moim zdaniem najgorsze jest to, że te słynne już dzieci zostały pozbawione wszelkiego szacunku do ojczyzny, czy tych, którzy o jej wolność walczyli. Naprawdę, nie mam bladego pojęcia, czym w szkole zajmowała się ich wychowawczyni, polonistka, czy nawet historyczka, ale wiem, że nie potrafiła ich wychować na porządnych i dumnych Polaków. Najgorsze jest jednak to, że plucie na groby i okazywanie "szacunku" polskim żołnierzom, sprawia nastolatkom ogromną przyjemność. Jak widać i słychać - oni naprawdę świetnie się bawią! Zachowują się tak, jakby nawet najlepszy film, czy jakaś inna popularna wśród gimnazjalistów rozrywka, nie były ani w połowie tak fascynujące jak właśnie taka czynność.
Podsumowując... Dzisiejsze pokolenie jest niewychowane, rozpieszczone i ogłupione przez komputer i telewizję (wymienić tych cech mogłabym jeszcze wiele)... Nie chcę wiedzieć jak będzie wyglądało nasze życie, gdy współczesna młodzież zawładnie światem. Wiele osób twierdzi, że jedną z głównych przyczyn takiego zachowania jest powstanie gimnazjów, ale to już jest temat na zupełnie innego posta... :)
~Chciałabym poprosić Was o wyrażenie swojej opinii na ten temat. Zostawcie po sobie komentarz. Dla Was to tylko chwilka, a dla mnie motywacja do dalszego pisania. :)
Dotarłam i udostępniam u siebie na Fb. Spotyka się tam wiele mądrych ludzi. Zobaczymy jaki będzie oddźwięk. Serdeczności.
OdpowiedzUsuńTo, co się teraz z nastolatkami dzieje, to jest po prostu tragedia. Nie wyobrażam sobie tego samego świata za kilkadziesiąt lat...
OdpowiedzUsuńPS. Bardzo fajny post. W zupełności się z Tobą zgadzam. :)
Co do tego filmiku, to bardzo mnie poruszył. Ludzie walczyli, siedzieli w obozach koncentracyjnych, jechali na Syberię i przeżywali wiele innych tragicznych rzeczy. A tu idzie Sobie jakaś idiotyczna nastolatka i Sobie pluje na groby.
OdpowiedzUsuńChciałabym też poruszyć temat jej rodziców. Na stronce na facebook'o widziałam stronkę która gardziła jej imieniem i nazwiskiem (chyba normalne;) ) i jej matka prosiła, aby usunąć tą stronkę. Zainteresowała się nią, dopiero wtedy gdy cała Polska o niej mówiła, a sprawą zajęła się policja. Dopiero wtedy!
Mam nadzieję że w naszym kraju który jest obecnie zagrożony można tak powiedzieć przez Putina, że po wojnie nie przyjdzie jakieś małe głupie dziecko które założyło się z kolegą o lizaka że będzie pluło na groby. Ludzie walczyli, umierali, i wylewali krew za naszą ojczyznę a tu co? Żołnież w takiej sytuacji by powiedział "Za moją wylaną krew, otrzymałem pogardę jakiegoś dzieciaka"
Nie rozumiem tego że ona tak zrobiła. Co do tego czy chciała się pokazać, to na pewno tak ale po kilku dniach po dodaniu filmiku zobaczyła że pokazała się w złą stronę. Pogarda dla naszych żołnieży to wielki błąd. Moim zdaniem i mam nadzieję zdaniem wszystkich ale to wszystkich Polaków.
Rozpisałam się ojj :)
Ja zapraszam do Siebie, na nowy post o przyjaźni :)
evelinaphoto.blogspot.com
Ten komentarz został usunięty przez autora.
UsuńTo naprawdę straszne... Nie rozumiem jak można być tak pustą osobą i pluć na czyjś grób! Tak samo ja mogę iść i napluć na nią! Brak mi słów. Dobrze że zrobiłaś taki post. Mam nadzieje że dużo osób go przeczyta i da do zrozumienia.
OdpowiedzUsuńjuliapoborczyk.blogspot.com KLIK
nie były to groby żołnierzy, a sióstr zakonnych i osób prywatnych - co nie zmienia faktu, że to co widzimy na filmie jest przestępstwem. Dalsza część historii tutaj: http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,48725,17380826,Opluwala_groby_za_pieniadze__Teraz_policja_chroni.html
OdpowiedzUsuń